مصاحبه آرشیو خبر ها
شانس اول قهرمانی هستیم ، باید از موقعیت ها استفاده کنیم

شانس اول قهرمانی هستیم ، باید از موقعیت ها استفاده کنیم

ماسیمیلیانو آلگری مطمئنا بخوبی می داند که پس از توقف مقابل ساسولو در سری آ و شکست برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان ، یوونتوس نیاز به پیروزی برابر پالرمو دارد و حساسیت کار برای او و شاگردانش در این مقطع از فصل بسیار بالا است .

سرمربی یووه امروز در کنفرانس خبری پیش از بای با پالرمو در مورد وضعیت یووه و رقابت فردای تیمش گفت :

" بازی فردا برای ما بسیار مهم است زیرا نمی خواهیم حس پیروزی و رقابتی که در بازیکنان وجود دارد از بین برود. باید برای جبران کردن نتیجه هفته گذشته تلاش کنیم و امیدوارم بتوانیم پیروزی خوبی را در خانه خود بدست بیاوریم "

" ما در هر بازی تلاش زیادی می کنیم و می خواهیم با استفاده از بازیکنانی که آماده هستند و در اختیار دارین پیروز باشیم، اما گاهی اشتباهات و بدشانسی اجازه کسب موفقیت را از ما می گیرد . امیدوارم که فردا موفق باشیم و اتفاقات قبل رخ ندهد "

" در بازی چهارشنبه با المپیاکوس ما 3 تا از بازیکنانی که در زمین بودند 40 روز دیرتر کار با تیم را آغاز کردند که دو تای آن ها پیرلو و ویدال بودند . می خواهم بگویم که هر دو از نظر وضعیت بدنی خوب هستند اما طبیعی و درست است که ما تلاش می کنیم از نظر فنی و تاکتیکی بهتر شویم "

" پس ما به زمان نیاز داریم ، بخصوص پس از اینکه من بازیکنان ملی پوشم را پس از 16 روز در اختیار داشتم ، اما این یعنی اینکه من بازیکنان بزرگی دارم زیرا شما حتی زمان بیشتری برای بازگشت به شرایط اصلی دارید "

" اما فکر می کنم که تیم من بعد از این همه نتایج خوبی که در لیگ گرفته مورد حمله قرار گرفته است. این درست است که ما در آتن اشتباهات زیادی داشتیم اما ما 8 تا 10 موقعیت گل داشتیم . اما با یک اشتباه در شروع حمله ما گل دریافت کردیم ، جایی که چندین بار در آنجا دچار اشتباه شدیم "

" ما از هر فرصتی برای پیروزی و صعود به مرحله بعد استفاده خواهیم کرد ، باید مثبت فکر کنیم زیرا هنوز از نظر ریاضی هم فرصت صعود و رفتن به مرحله بعد را به عنوان تیم اول داریم. طبیعی است که در مورد آنچه که در آتن روی داد فکر کنیم اما باید بدانیم که بازی در اروپا کاملا متفاوت با بازی در ایتالیا است "

" مطمئنا ما اشتباهاتی داشتیم و بخاطر یکی از آن ها گل خوردیم اما از نظر فنی خوب بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم و شوت های زیادی زدیم ، باید جنبه مثبت را هم دید . همچنین در رقابت سری آ ، در هفت بازی 6 پیروزی و یک تساوی کسب کردیم. در فوتبال این خوب است که همیشه برای پیروزی تلاش کنید و ما هم برای همین تلاش می کنیم "

" اما تساوی در زمین ساسولو در شرایطی رقم خورد که دروازه بان بهترین بازیکن زمین بود ، مانند آتن . همانطور که بوفون در برگامو ما را (با دفع پنالتی) نجات داد و تعیین کننده بود "

" هیچکس فکر نمی کرد که پس از هفت هفته که ما صدرنشین بودیم همچین اتفاقی بیوفتد ، همچنین تساوی برابر ساسولو . اما به هر حال این به نفع تیم های دیگر شد و لطف ویژه ای به تیم های دیگر بود "

" من خوشحالم(نگران نیستم) ، مسابقات و رقابت سخت است و رُم رقیب اصلی ما است . هرچند که در یک بازی عجیب و غریب برابر بایرن مونیخ با نتیجه 1-7 شکست خورده است و بازگشت سخت است. اما رُم هم مانند یوونتوس بزرگ است و این را در نیم فصل اول رقابت ها تا اینجای کار بخوبی نشان داده است "

" مشکل ما مصدومیت و خستگی بازیکنان هم است ، بازیکنانی که از اردو بازگشتند . البته درست است که این مشکل تنها برای من نبوده اما ما بازیکنان زیادی داریم که در اردوهای تیم ملی حضور داشتند . با این وجود فکر می کنم که انتقاد به 45 دقیقه ای که خوب نبودیم شاید کمی زیاد باشد "

" فکر می کنم که کونته 3 سال فوق العاده با یوونتوس را داشته و چیزهای شگفت انگیزی را در طول این سه فصل انجام داده است. اما این مربوط به قبل است وشما نمی تواند دائم صحبت از گذشته را ادامه دهید . همانطور که من نمی توانم بگویم چه کار کردم "

" گذشته ، اکنون دیگر حس نمی شود ، آن بخشی از تاریخ است . ما باید به جلو نگاه کنیم اکنون در صدر هستیم و فکر می کنم این تیم در لیگ بخوبی در حال کار کردن است "

" تنها چیزی که ما را نگران کرده این است که ما در 3 بازی گذشته ، 4 گل دریافت کردیم و این چیزی است که ما باید در آن پیرفت کنیم. آنچه که در نهایت مهم است نتایج بدست آمده است که می گوید ما صدرنشین لیگ هستیم همراه بسیاری آمار مهم "

" اگرچه من اینجا برای شمردن نیستم ، اما تیم من در هر بازی بین 8 تا 10 موقعیت ایجاد می کند که ما باید در فاز استفاده کردن از آن ها بهتر شویم. با توجه به اینکه ما تنها %25 از این موقعیت های بوجود آمده را استفاده کرده ایم "

" ما باید در مواردی مانند سرعت دادن به بازی ، حفظ توپ و داشتن اشتباهات فنی کم تر در بازی پیشرفت کنیم ، و به زودی این کار را انجام خواهیم داد "

" موراتا بازیکنی بسیار با کیفیت و خوب است. او بخوبی توانست در لیگ قهرمانان بازی کند ، عمولا زمانی که در لیگ قهرمانان برای اولین بار در تیمی فیکس بازی می کنید بسیار سخت خواهد بود اما او ویژگی های بالای فنی خود را نشان داد و ثابت کرد که چه بازیکن خوبی است "

" موراتا در تمرین روز گذشته بسیار خوب بود ، همچنین یورنته . یورنته بازیکنی است که تلاش زیادی می کند فقط کمی اعتماد به نفس خود را از دست داده اما باید دانست که او بر می گردد و به آمار گلزنی او در فصل قبل نگاه کرد "

" برخی از بازیکنان بدلیل مصدومیت از شرایط دور بوده اند وبرخی هنوز در دسترس نیستند ، امیدوارم که بزودی بازگردند . جووینکوبازیکن بسیار پر تلاشی است که همیشه با انگیزه به میدان رفته ، همچنین کومن که نباید فراموش کرد او متولد 1996 است . او بازیکن با کیفیتی است و هیچ مشکلی وجود ندارد "

" رُمولو دیروز به تمرینات بازگشته و امیدوارم که کاسرس هم در بازی برگشت مقابل المپیاکوس در اختیار ما باشد . تنها نکته ناراحت کننده مصدومیت اورا در تمرین دیروز است . ما بارتزالی و کاسرس را از دست دادیم که بازیکنان بسیار خوبی هستند امیدوارم هرچهزودتر آماده شوند "

" چیزی که برای ما مهم است پیروزی است ، می خواهیم به روند موفقی که داریم ادامه دهیم و با اقتدار صدرنشین باشیم . ما به تیم پالرمو احترام زیادی می گذاریم ، آن ها پیروزی خوبی برابر چزنا کسب کده اند و بازی خوبی مقابل اینتر انجام داده اند "

" ما باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم ، شاید در طوب دو بازی قبل بیش از 20 موقعیت داشتیم اما از آن ها استفاده زیادی نکردیم. تساوی برابر ساسولو ما را به حاشیه نبرده زیرا ما باید آرام باشیم و این را می دانیم که با داشتن آرامش و استفاده درست از موقعیت هایمان پتانسیل پیروزی در هر بازی را داریم "

" ما تیم بسیار خوبی داریم ، با بازگشت بارتزالی ، کاسرس و بهبود وضعیت ویدال و پیرلو بسیار بهتر هم می شویم . البته همه بازیکنان برای پیروزی تلاش می کنند و تفاوتی وجود ندارد "

" ما منتظر بازگشت مصدومان هستیم اما این به این معنی نیست که بازیکنان ذخیره وضعیت خوبی ندارند . از داشتن بازیکنانی مانند رُمولو ، پریرا ، جووینکو ، کومن و حتی متیلو خوشحال هستم و می دانم که آن ها در زمانی که به میدان بروند بهترین نمایش را خواهند داشت "

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: